ďťż
[1507] Ptaki



1507 - 08-09-2008 13:17
[1507] Ptaki
  4X4

1.
http://img244.imageshack.us/img244/8091/img2125lv9.jpg

2.
http://img244.imageshack.us/img244/3107/img2132af0.jpg

3.
http://img385.imageshack.us/img385/2267/img2117da6.jpg

4.
http://img362.imageshack.us/img362/1727/dpp0002ka2.jpg




aleks - 08-09-2008 13:19
Ładuje się tylko 1 :(



sniper88 - 08-09-2008 13:27
Mnie sie laduja wszystkie. I trojka jest swietna:p Na #1 przeszkadza niewidoczny dol samochodu:)



Dzygit-Dublin - 08-09-2008 13:51
Witam
Dla mnie 3 i 4 najlepsze !!

Gratulacje widac ze impreza byla udana.

Pozdrawiam Darek




merger - 08-09-2008 23:40
popieram przedmowcow. 3 zamiata.



aleks - 09-09-2008 06:24
Teraz widzę. Na 2 przeszkadzają te tasiemki.
3, 4 - świetne



1507 - 09-09-2008 17:32
tasiemki są stałym elementem takich zawodów :) wiem, wiem trzeba tak kadrować by ich nie było ;), (mnie aż tak nie kłują w oczy, ponieważ podoba mi się to co jest poza tasiemkami czyli główny motyw:wink:)



dr11 - 09-09-2008 17:43
Zgadzam się, 3 the best. Nie dostałeś czasem błotkiem przy okazji 4? ;)



BeatX - 09-09-2008 19:01
3 i 4 super!



1507 - 09-09-2008 19:52
Cytat:
Zgadzam się, 3 the best. Nie dostałeś czasem błotkiem przy okazji 4? ;)
nie raz :lol:



schabu - 09-09-2008 20:12
jeżeli chodzi o post processing - naprawdę bardzo dobrze.



ewa_olsztyn - 12-09-2008 12:28
A mi się najbardziej podoba 1, a zwłaszcza 3 - widać i maszynę, i człowieka, i warunki.
I dobre panoramowanie!



Zigi - 12-09-2008 17:06
Mi podobnie, 3 i 1 - dokładnie w tej kolejności. Dynamika na 5 z +.



rob76 - 12-09-2008 18:56
nie jestem zwolennikiem takiego PSucia dlatego do tej piątki za zdjęcia (klimat, dynamika) dam minusa ;-)



1507 - 04-12-2008 07:43
Pierwsze ptaki, proszę ptasiarzy o poradę
Nurogęś
1.http://img253.imageshack.us/img253/1969/dpp0004ae1.jpg

Czapla siwa
2.http://img219.imageshack.us/img219/8537/czapla2it2.jpg



uzależniony - 04-12-2008 07:50
foty 1-4 super!!!



mungo - 04-12-2008 18:50
Na ptakach nie znam się w ogóle. Ale na mój gust drugą fotę można było ciaśniej podkadrować. Nie wiem czy tego samego bym nie zrobił i z pierwszą, tak aby wykadrować ten pasek wody o innym kolorze na górze zdjęcia.
A tak to zawsze podziwiałem ludzi fotografujących ptaki. Za cieprliwość. I Ciebie też podziwiam.
Pzdr!



swnw - 04-12-2008 19:18
Super dynamika. Gratulacje!

swnw.



punky - 04-12-2008 21:44
zdjecia z pierwszej strony rewelacja ;]

popatrzylem w exify i nie widze sladow PSucia
gratulacje



1507 - 17-12-2008 23:07
3.Krzyżówka
http://img401.imageshack.us/img401/3173/img4590az6.jpg

4. Trzcinniczek( moim zdaniem)
http://img396.imageshack.us/img396/9...nniczekbd7.jpg

5. Srokoszka
http://img177.imageshack.us/img177/381/srokoszkanf7.jpg



ewa_olsztyn - 18-12-2008 14:03
Trzcinniczek bardzo mi się podoba, pewnie miałeś pokusę podkadrować, jeżeli tak - dobrze, że się oparłeś. Dobre zdjęcie środowiskowe.
A co z Księżyckiem? Robiłeś koniunkcję?



1507 - 18-12-2008 17:18
niestety
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
kolejna Krzyżówka
6.
http://img139.imageshack.us/img139/6614/img5246it0.jpg



1507 - 19-12-2008 11:45
7. Łyżwiarz?
http://img396.imageshack.us/img396/6030/img5223so1.jpg



fotosc - 19-12-2008 14:02
dwie ostatnie krzyzowki swietnie wyszly , na pierwszej troche central przeszkadza , ale to jest pikus z momentem jakim zlapales :)



BelYaal - 19-12-2008 14:33
Cytat:
kolejna Krzyżówka Czego z czym krzyzowka? :)
A powaznie bardzo fajny moment i ujecie



1507 - 19-12-2008 15:07
Cytat:
dwie ostatnie krzyzowki swietnie wyszly , na pierwszej troche central przeszkadza , ale to jest pikus z momentem jakim zlapales :)
własnie jak to zrobić by centrala nie łapać w locie, masz jakąś technikę?, bo ja łapię centralnym punktem, może to błąd?



1507 - 04-01-2009 18:57
8.
http://img356.imageshack.us/img356/5431/img5794dx7.jpg



Paenka - 04-01-2009 19:04
Super! widzę, że będę miała od kogo się uczyć:) To w Zduńskiej na stawie?



1507 - 04-01-2009 20:25
Cytat:
Super! widzę, że będę miała od kogo się uczyć:) To w Zduńskiej na stawie?
tak w parku miejskim, zapraszam:-D



1507 - 20-01-2009 20:34
9.
http://img356.imageshack.us/img356/1509/img5936ut7.jpg



majcz - 21-01-2009 16:41
Nieźle Ci te krzyżówki wychodzą i łapiesz je w ciekawych momentach, ponieważ jestem tu pierwszy raz cofnę się trochę do tyłu; podoba mi sie 6 i 8, 7 śmieszna poza ale nie udała Ci się walka z dużą rozpiętością tonalną sceny (są przepały i niedoświetlenia), 9 byłaby chyba lepsza gdyby udało Ci się zamrozić ruch głowy i kropelki w powietrzu.



1507 - 21-01-2009 19:04
9. -to zależy co się che uchwycić

w kwestii dużych rozpiętości tonalnych tak jak w 7 to skąd brać pomiar światła? jaki sposób pomiaru? tu akurat wziąłem z kaczki ponktowo



majcz - 22-01-2009 07:00
W 7 to nie żadna Twoja wina, niezależnie gdzie byś mierzył światło, zawsze coś będzie nie tak. Taka to już niedoskonałość obecnych matryc. Takie jest moje zdanie nt. tego zdjęcia. Być może Janusz Body coś by zaradził.



1507 - 27-01-2009 20:46
10.Parka

http://img142.imageshack.us/img142/4195/img7278ea5.jpg



Fotograf1995 - 28-01-2009 17:40
Z początku jak spojrzałem na tytuł lekko się wystraszyłem czy aby nie wpisałem red... no sami wiecie :P Ale nie. Zdjęcia świetne seria z tymi terenówkami świetny post-process. Wyglądają jak z gry (nie wiem czy ktoś kojarzy) Colin Mcrea Dirt



1507 - 07-02-2009 18:28
Ptasia panorama
http://img240.imageshack.us/img240/8...ramacb6.th.jpg



1507 - 09-02-2009 15:45
11
http://img11.imageshack.us/img11/9185/sowazr1.jpg



Pitek - 10-02-2009 09:49
noooo, fajne fotki, gratuluję



fotosc - 10-02-2009 12:23
postaRAJ SIE wyciagnac ta sowe z tych krzakolcow :)



1507 - 10-02-2009 12:27
Cytat:
postaRAJ SIE wyciagnac ta sowe z tych krzakolcow :) będzie ciężko, nie chcę ich z tamtąd wypłoszyć, ale napewno jeszcze tam wrócę może trafi sie lepszy kadr



fotosc - 10-02-2009 12:28
tylko myszy lozoz , same wyjda , ale wterdy rob zdjecia :)



mmlolek - 10-02-2009 20:05
Nr 3. ładna dynamika i kolory.

Pozdrawiam.



1507 - 11-02-2009 12:52
12. Lot synchroniczny

http://img162.imageshack.us/img162/9...ewlociesy6.jpg



majcz - 11-02-2009 17:34
Podoba mi się ptasia panorama. Czy to sklejka z kilku ujęć, czy wykadrowane zdjęcie? Tylu czapli w jednym miejscu jeszcze nie widziałem, fajne.



1507 - 11-02-2009 19:25
coś pomiędzy 12-16 zdjęć-300mm+tc x 2



majcz - 12-02-2009 04:48
To tym bardziej moje uznanie, nie mogę dopatrzyć się miejsc klejenia, są co prawda jakieś pionowe paski ale równie dobrze można je odczytać jako odbicia drzew na lodzie. A jeszcze z mojej dociekliwości, czy któraś z czapli sie powtarza? i w jakim programie to kleiłeś?



1507 - 12-02-2009 11:21
czaple się nie powtarzają tyle ile widać na zdjęciu to tyle było a nawet więcej ale musiałbym szerszą panoramę zrobić bo były kilka dobrych metrów z prawej, to je sobie darowałem, pionowe paski na wodzi/lodzie to odbicia drzew wieży kościoła itp. Sklejałem w CS3



fotosc - 12-02-2009 14:29
czemu ja tego zdjecia nie widze ? gdzie one jest ?



1507 - 12-02-2009 14:44
Cytat:
czemu ja tego zdjecia nie widze ? gdzie one jest ? post nr.36:)



1507 - 16-02-2009 17:11
13
http://img16.imageshack.us/img16/7976/kosuc5.jpg



1507 - 16-02-2009 21:59
14
http://img7.imageshack.us/img7/4867/img9656ha3.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
15.
http://img205.imageshack.us/img205/733/img9588dx2.jpg

16.
http://img22.imageshack.us/img22/6610/img9623ru1.jpg



Pitek - 17-02-2009 10:45
bardzo fajne fotki, mnie się bardzo podobają ale jak znam życie, to zaraz ktoś się doczepi, że niebo widać, a to widać gałązkę etc.:evil:



fotosc - 17-02-2009 12:25
lubie te krzaki roz , fajne tlo daja :)
15 i 16 perspektywa do poprawy :)



1507 - 17-02-2009 14:12
Cytat:
lubie te krzaki roz , fajne tlo daja :)
15 i 16 perspektywa do poprawy :)

Sylwek tzn. wyżej tak? Tak by obiektyw i ptak na jednej wysokości były?
Trochę problemowo bo ja narazie foty z podchodu lub podjazdu robię, ale może coś się da poradzić z czasem



fotosc - 17-02-2009 21:12
dokladnie tak :) obiektyw i ptaszek na rowni maja byc :)



1507 - 18-02-2009 09:09
17.
http://img502.imageshack.us/img502/8648/img9783sx9.jpg

18.
http://img12.imageshack.us/img12/7858/img9787pc2.jpg

19.
http://img502.imageshack.us/img502/3089/img9792ew1.jpg

20.
http://img142.imageshack.us/img142/3686/img9800eh5.jpg



Pitek - 18-02-2009 09:58
bardzo przyjemne fotki:-)



fotosc - 18-02-2009 12:48
perspektywa jest , ale teraz balagan powstal :) o swietle nic nie mowie , bo to roznie z tym bywa :) no i staraj sie unikac bialego tla :)



1507 - 18-02-2009 13:38
to teraz napisz coś o bałaganie, chodzi o gałęzie?



fotosc - 18-02-2009 13:39
Cytat:
to teraz napisz coś o bałaganie, chodzi o gałęzie? tak :)



1507 - 18-02-2009 13:50
to co w tle czy to na czym ptak siedzi



fotosc - 18-02-2009 15:31
wszystko trzeba dopracowac i tlo i to na czym ptak ma usiasc , ze spacerow tego nie uzyskaz , musisz sie zorganizowac , a przede wszystkim wybrac jaki styl wolisz , czy spacery i malo udane zdjecia , czy czekanie i technicznie dopracowane zdjecia :)



1507 - 18-02-2009 21:16
nie chadzam na spacery z teleobiektywem:) jak już pisałem podjazd lub podchód

21.
http://img527.imageshack.us/img527/1152/img8681li3.jpg



1507 - 19-02-2009 14:24
22.
http://img413.imageshack.us/img413/6945/img8594qg7.jpg

23.
http://img16.imageshack.us/img16/4191/img8599ln9.jpg

24.
http://img6.imageshack.us/img6/6725/img8620mo0.jpg



fotosc - 19-02-2009 15:40
no miejsce masz malina , tylko dobrze sie roztawic na dole :) az mi sie przypomniala zima sprzed dwoch lat :) pamietam jak kaczki ryby jadly a czapla ich ganiala :)



1507 - 21-02-2009 15:51
25.
http://img516.imageshack.us/img516/9185/img0076.jpg

26.
http://img530.imageshack.us/img530/4029/img0092.jpg

27.
http://img6.imageshack.us/img6/174/img0122.jpg

28
http://img530.imageshack.us/img530/1865/img0146.jpg

29.
http://img6.imageshack.us/img6/5292/img0161t.jpg

30.
http://img21.imageshack.us/img21/6437/img0171.jpg



1507 - 21-02-2009 21:09
31.
http://img527.imageshack.us/img527/9347/img0284.jpg



majcz - 22-02-2009 10:15
Zazdroszczę spotkania z uszatką. Miałeś ciężkie warunki oświetleniowe i zdjęcia psują liczne przepały. Jedynie na #29 udało Ci się ich uniknąć i to zdjęcie jest też ciekawe ze względu na niespotykaną pozę (wygląda prawie jak puchacz). Ach gdybyś miał jeszcze drabinę i mógł zrobić zdjęcie z poziomu sowy ;)



Pitek - 22-02-2009 17:34
noooo, piękna seria, gratuluję:D



1507 - 22-02-2009 20:26
32.
http://img527.imageshack.us/img527/3561/img0339.jpg

33.
http://img527.imageshack.us/img527/197/img0343.jpg

34.
http://img205.imageshack.us/img205/9867/img0346.jpg

35.
http://img527.imageshack.us/img527/5673/img0353.jpg



1507 - 23-02-2009 18:17
36.
http://img527.imageshack.us/img527/5224/img0370.jpg



1507 - 23-02-2009 20:33
37.
http://img3.imageshack.us/img3/4964/img0275c.jpg



Pitek - 23-02-2009 21:00
super fotki, tylko 37 się nie wyświetla:cry:
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
już się wyświetla:smile:, też bardzo ładne



1507 - 23-02-2009 21:03
http://img527.imageshack.us/img527/4835/img0418.jpg



Pitek - 24-02-2009 09:03
ładna poza:D



1507 - 24-02-2009 20:11
39
http://img205.imageshack.us/img205/9137/img0415.jpg

40.
http://img527.imageshack.us/img527/7672/img0434.jpg



Pitek - 25-02-2009 08:11
nooooo super, gratuluję:smile:



Loome - 25-02-2009 13:38
swietne rozowe tło:)



mmlolek - 25-02-2009 17:27
Tło na ostatnich bajka, 39 super.



majcz - 25-02-2009 18:09
Trening czyni mistrza! Zdradź co to za tła, bo nawet jeżeli to elewacje budynków to wyszło bardzo ciekawie. #40 byłoby super gdyby nie od "strony dupki" która wyszła ostra a łepek znalazł się poza głębią ostrości..



1507 - 25-02-2009 19:50
on jest w głębi ostrości na rawie tak wyszedł na jpegu nie wiem czemu może to że jest ciut w cieniu, a co do tłą to fakt: elewacje budynku :) i czerwona rurka ze znakiem zakaz wyprowadzania psów na trawniki



Pitek - 26-02-2009 10:59
Cytat:
a co do tłą to fakt: elewacje budynku :) i czerwona rurka ze znakiem zakaz wyprowadzania psów na trawniki to ci dopiero:mrgreen:



1507 - 26-02-2009 20:52
41.
http://img530.imageshack.us/img530/8681/img0277.jpg

Jemiołuszki-ciekawy jestem opinii , co o tym sądzicie?Czy należy takie foty pokazywać?
42.
http://img382.imageshack.us/img382/694/img9452wi9.jpg

43.
http://img13.imageshack.us/img13/4188/img9498ts6.jpg

44.
http://img264.imageshack.us/img264/2004/img9494db1.jpg

45.
http://img382.imageshack.us/img382/6033/img9496cs8.jpg

46.
http://img264.imageshack.us/img264/9384/img9454so4.jpg

47.
http://img13.imageshack.us/img13/7824/img9453li4.jpg



fotosc - 27-02-2009 01:06
41 i 44 sa swietne :)



Pitek - 27-02-2009 04:01
bardzo fajne foty; "...Jemiołuszki-ciekawy jestem opinii , co o tym sądzicie?Czy należy takie foty pokazywać?..."
myślę,że nie ma się czego wstydzić i spoko można pokazywać, mnie się podobają:smile:



majcz - 27-02-2009 10:55
Gawron dobry, zrobiłbym tylko mniej tułowia a nastawiłbym się na bardziej portretowe ujęcie. Ptaki w locie jak najbardziej pokazywać to wg mnie wyższa szkoła jazdy ptasiej fotografii, z tych Twoich 45 i 47 najbardziej mi się podobają.



szycho - 27-02-2009 11:17
Na 44 rewelacyjne stadko ci się trafiło:)



1507 - 02-03-2009 21:25
48.
http://img201.imageshack.us/img201/4329/img8905.jpg

49.
http://img27.imageshack.us/img27/743/img8924y.jpg

50.
http://img201.imageshack.us/img201/7181/img8917.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
51.
http://img91.imageshack.us/img91/779/img9085.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
52.
http://img404.imageshack.us/img404/1043/img9152.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
53.
http://img113.imageshack.us/img113/4029/img9073.jpg

54.
http://img91.imageshack.us/img91/3/img9189.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
55.
http://img113.imageshack.us/img113/7417/img9082.jpg



Pitek - 03-03-2009 09:00
badzo przyjemne fotki, a te żurawie to już z tego roku?, to znaczy,że wiosna tuż, tuż:-D



1507 - 03-03-2009 14:02
tak z wczoraj :)



mmlolek - 03-03-2009 16:56
Miło popatrzeć na te zdjęcia.Ładne te żurawie.Ja w tamtym tygodniu widziałem dwa bociany a wczoraj przelatującą czaple.Wiosna tuż,tuż.Pozdrawiam.



1507 - 03-03-2009 19:35
55.
http://img9.imageshack.us/img9/6500/img8940.jpg



majcz - 03-03-2009 20:50
Widać że nie możesz usiedzieć w domu. Ciągnie Cię z aparatem na bagna i w krzaczory;) Podobają mi się zdjęcia żurawi, to pewnie z jakiejś zasiadki bo chyba z podchodu by sie tak nie dały podejść. W mojej okolicy w zeszłym tygodniu kręciły sie dwa żurawie,ale musiały się przenieść gdzieś gdzie bardziej pachnie wiosną, bo do takich widoków łąk bez śniegu u mnie poczekać jeszcze trzeba przynajmniej tydzień.



1507 - 03-03-2009 21:06
żurawie z samochodu pozwoliły mi nawet podjechać autem na łąkę na której były



1507 - 15-03-2009 11:00
56.
http://img208.imageshack.us/img208/4545/img0348.jpg

57.
http://img208.imageshack.us/img208/9901/img0288.jpg

58.
http://img527.imageshack.us/img527/1505/img0289c.jpg

59.
http://img17.imageshack.us/img17/3676/img0291k.jpg



1507 - 15-03-2009 15:01
60.
http://img208.imageshack.us/img208/9848/img0293.jpg



1507 - 15-03-2009 16:14
61
http://img13.imageshack.us/img13/3251/img0299g.jpg

62
http://img13.imageshack.us/img13/5847/img0303wcq.jpg



mmlolek - 15-03-2009 20:36
Trochę kontrastu mi brakuje na ostatnich,co do reszty uwag nie mam.



1507 - 15-03-2009 21:01
Cytat:
Trochę kontrastu mi brakuje na ostatnich,co do reszty uwag nie mam. zgadzam się, mogłem trochę poPSuć:-?



1507 - 18-03-2009 18:05
63
http://img19.imageshack.us/img19/4193/img0675k.jpg



Pitek - 18-03-2009 19:15
57,60 i 63 dla mnie najlepsze, reszta też bardzo dobra, a o kntraście już ktoś pisał:D



1507 - 18-03-2009 20:32
64
http://img144.imageshack.us/img144/1458/img0519.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
65
http://img144.imageshack.us/img144/1852/img0706m.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
66
http://img7.imageshack.us/img7/4586/img0711g.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
66
http://img7.imageshack.us/img7/4586/img0711g.jpg



1507 - 21-03-2009 20:35
67
http://img249.imageshack.us/img249/1853/img0867.jpg

68.
http://img14.imageshack.us/img14/1050/img0830jnj.jpg

69.
http://img8.imageshack.us/img8/1051/img0846b.jpg



majcz - 22-03-2009 12:08
Muszę przyznać że ostatnio spuściłeś z tonu, kuleje zwłaszcza ostrość. Popracowałbym nad pełzaczem, widzę że gdzieś jego odkryłeś, to choć dosyć pospolity ale nieczęsto oglądany na zdjęciach gatunek. Ciekawe jest 67 ale musisz przyznać że jakość...



1507 - 22-03-2009 19:33
jakość bo odległość :(

70.
http://img407.imageshack.us/img407/2345/img9315.jpg

71.
http://img12.imageshack.us/img12/4713/img9594crop.jpg

72.
http://img17.imageshack.us/img17/580/img9597g.jpg

73.
http://img26.imageshack.us/img26/913/img0050dkd.jpg

74.
http://img14.imageshack.us/img14/1100/dpp0001u.jpg



fotosc - 22-03-2009 22:12
72 i 73 ladne sa :)



Pitek - 23-03-2009 12:25
ładna seria ale 70 wymiata:smile:



szycho - 23-03-2009 12:51
Pozwoliłem sobie zacytować:
Cytat:
72 i 73 ladne sa :) Nic dodać nic ująć.
Robi się ciekawie w twojej galerii:)



majcz - 23-03-2009 13:51
72 the best! 73 również ale wykadrowałbym jasny pasek łąki na dole.



1507 - 26-03-2009 14:59
75
http://img510.imageshack.us/img510/5668/img1158z.jpg



fotosc - 26-03-2009 23:18
szkoda tylko , ze tak z dolu zlapales :)



Pitek - 27-03-2009 04:15
bardzo ładna fotka:smile:



1507 - 27-03-2009 14:27
Pitek w stopce chwalisz si sprzetem "Canon 70-400 f4,0 L USM" to jakies nowe szkiełko?:)



Pitek - 27-03-2009 19:24
Cytat:
Pitek w stopce chwalisz si sprzetem "Canon 70-400 f4,0 L USM" to jakies nowe szkiełko?:) dzięki, już poprawiłem "czeski błąd":D



1507 - 01-04-2009 16:20
76.
http://img3.imageshack.us/img3/3600/img1322q.jpg



fotosc - 01-04-2009 17:22
76 ladnie zlapany , widac ze nie z samochodu focony :)



1507 - 01-04-2009 17:32
Cytat:
76 ladnie zlapany , widac ze nie z samochodu focony :) tak, w końcu statyw zakupiłem więc odrazu inne warunki robocze;)

77
http://img56.imageshack.us/img56/5223/img1374.jpg



majcz - 01-04-2009 17:47
To ty do tej pory bez statywu ptaszki strzelałeś? Na ostatnich dwóch zdjęciach od razu widać poprawę jakości. Szczególnie kawka jest dobra. Tak trzymaj.



1507 - 01-04-2009 17:49
głównie z monopodu, auta i ręki robiłem

78
http://img56.imageshack.us/img56/8094/img1409.jpg

79
http://img56.imageshack.us/img56/7650/img1411.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
80
http://img9.imageshack.us/img9/8256/img1412t.jpg



fotosc - 01-04-2009 18:37
77 jak by nie ostra , tzn chyba dluzszy czas miales :(
78 dziwnie patrzy , tez mam takie i ich nie lubie :)
79 ciasno!!!
80 swietne :)

cieszy mnie to ze statyw kupiles :) widac roznice :)



1507 - 01-04-2009 19:07
77. chyba 1/500 ptaszysko szybkie cholernie



1507 - 02-04-2009 14:30
78
http://img509.imageshack.us/img509/1210/img1476x.jpg



fotosc - 02-04-2009 15:43
za wysoko byles, no i staraj sie lapac te momenty , kiedy jest skierowana w Twoja strone :) mozna zaliczyc ta fotke do dobrych , ale nie trafionych :)



1507 - 02-04-2009 17:33
"tenks", fakt byłem wyżej , niestety nie miałem wpływu na ustawienie kaczki, żałuję, poprostu się odwróciła :) jak sam wiesz tak czasem bywa;-)

79.
http://img395.imageshack.us/img395/2258/img1647.jpg

80.leżakowanie
http://img16.imageshack.us/img16/7075/img1518p.jpg

90. Salute
http://img395.imageshack.us/img395/1332/img1526.jpg



fotosc - 02-04-2009 20:30
79 ladnie :)
kolejne dwa - nudne :)

co do 78 , to wiem ze nie miales wplywu ze w ten sposob sie trzepala , a nie w inny , ale tez wioem ze ona tego nie robi raz na miesiac :) nie wiem , moze jestem za duzo wybredny , ale kaczki sa latwo dostepone i mozna swietne zdjecia zrobic :)



1507 - 03-04-2009 16:56
dzięki za opinie Sylwek



1507 - 04-04-2009 17:49
91.
http://img4.imageshack.us/img4/7449/img1899m.jpg

92.
http://img151.imageshack.us/img151/1103/img1891.jpg



majcz - 04-04-2009 19:58
Idziesz do przodu ;)



1507 - 05-04-2009 08:30
93.
http://img17.imageshack.us/img17/1472/img1888.jpg



krzychoo - 05-04-2009 08:42
Z ostatnich najbardziej mi sie podoba 92 - ciekawa kolorystyka, bokeh. Hm...Moze odciac troche gory? pozdrawiam



Pitek - 05-04-2009 15:25
no, no, no ale się dzieje w Tojej galerii, piękne fotki:D



fotosc - 05-04-2009 16:52
91 , 92 zle miejsce wybrales , zobacz ile tam jest ptakow , a i ta kaczusia ciekawa , a ty tak daleko :(
93 na tle nieba :( ja wiem , ja wiem ze on lecial , a gdzie jest jak laduje ? bylo go obserwowac caly czas az bys mial go calego w kadrze i na tle drzew :)



1507 - 06-04-2009 09:27
Sylwester mam ograniczenia sprzetowe:neutral: i te w tle są nieosiagalne, do tego dochodzą ograniczenia takie jak woda, bez łódki ani rusz, a łabądek spłoszony po prostu odleciał, niestety nie lądował w pobliżu,czy to oznacza że ptak na tle nieciekawego nieba jest w złym guście?:mrgreen: Wielkie dzięki za sugestie :),napewno pomyslę o tym przy nst. wizycie w tym miejscu, jeszcze mam dziwne problemy sprzetowe, dzis ma nadzieję nabyć 50D i może te problemy same się rozwiążą, następny wypad dopiero za 2 tygodnie w ten rejon i może inaczej uda się podejść do ptaszków;)



fotosc - 06-04-2009 11:46
mi 40 d wlasnie sie popsula :(trzeba zawiesc dop serwisu , niech naprawiaja , a poki co , to wycisaagne swoja 10d ::)



1507 - 06-04-2009 16:03
a co ci poszło może ten sam problem mamy?



1507 - 08-04-2009 22:21
94
http://img139.imageshack.us/img139/1641/img2485.jpg



fotosc - 09-04-2009 00:29
pisze zebym wyjal baterie lub wylaczyl i wlaczyl aparat , ale mam go jeszcze na gewarancji :)

co do zdjecia , to ujecie dobre , ale przepaliles , ja probowalem kormorany z czapla sfocic , i nawet mi sie udalo i bez przepalen , ale jak robilem kosmetyke zdjecia , to przepal powstal :)a i labedzia tez zlapalem jak przeganial ges , bo byla nie daleko jego gniazda :) no ja oczywiscie fotki im robilem :) ale beda wtedy kiedy przestuj bede mioal w foceniu :)
przy bieli uzyj matrycowy pomiar swiatla , wtedy nie przepalisz :) nawet nie wiem czy dobrze Ci to napisalem :(



1507 - 09-04-2009 08:49
czy włączyc w aparacie priorytet jasnych partii w takich zdjęciach?



1507 - 09-04-2009 10:14
czy zawsze gdy fotografuje sie białe ptaki należy uzywać pomiaru matrycowego?



sirlukas - 09-04-2009 10:36
Niekoniecznie, można również strzelać w RAW a wtedy detale wyciągniesz z przepaleń (choć nie zawsze).



1507 - 09-04-2009 17:12
95.
http://img23.imageshack.us/img23/3558/img2525o.jpg



Pitek - 10-04-2009 13:44
widzę, że też dopadłeś łąbędzie:D, bardzo fajne fotki



1507 - 10-04-2009 20:15
96.
http://img2.imageshack.us/img2/3282/img2689.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
z innej beczki...
97.
http://img23.imageshack.us/img23/3396/img2901a.jpg



Pitek - 10-04-2009 21:06
bardzo przyjemne zdjęcia, chyba trochę ratowałeś "światło" w PS:D (znam ten ból z autopsji:mrgreen:)



1507 - 11-04-2009 09:27
w którym???????????????????????????????



fotosc - 11-04-2009 10:45
Cytat:
czy zawsze gdy fotografuje sie białe ptaki należy uzywać pomiaru matrycowego? ja osobiscie wole tak robic , a np kormorany focic z pktowego pomiaru swiatla :) przy pkt pomiarze jak chcesz focic labedzie to np procz ptaka bedziesz miec prawie wszystko czarne :) gdzies sa taskie moje zdjecia , pokazywalem juz , a i sa przy pomiarze matrycowym :)



Pitek - 11-04-2009 13:15
Cytat:
w którym??????????????????????????????? myślałem o 96 ale jeśli nie to zwracam wszelkie honory (może za bardzo chciałem się czegoś przyczepić :D, nie oczywiście żartuję, bardzo lubię Twoją galerię); może to efekt "wysokiego słońca" podczas focenia i dlatego takie jasne; sorki za zamieszanie:smile:



1507 - 11-04-2009 14:05
Pitek 96- ok 9 rano ptak siedzi w cieniu gałęzi, zdjęcie nie rozjaśniane w programie:)

98. z dzisiejszego wczesnego poranka

http://img299.imageshack.us/img299/9493/img2987d.jpg



1507 - 11-04-2009 16:35
99.
http://img5.imageshack.us/img5/1299/img3271o.jpg



1507 - 11-04-2009 19:29
100.
http://img13.imageshack.us/img13/2041/img3269g.jpg



przemo.b - 11-04-2009 22:28
3 i 4 rewelka



Pitek - 12-04-2009 07:33
99 super, 98 bardzo fajny efekt, Wesołych Świąt:smile:



fotosc - 12-04-2009 14:35
99 zebys mioal perspektywe super fotka by wyszla , a tak to tylko fajne :)



1507 - 13-04-2009 07:31
101
http://img22.imageshack.us/img22/2173/img3215j.jpg



Pitek - 13-04-2009 10:22
ładnie złapałeś tego perkoza dwuczubnego:smile:, też na niego "poluję" ale nie chce podejść bliżej zasiadki, dlatego tylko łabędzie i mewy:D



1507 - 13-04-2009 19:42
ja z perkozem robiłęm tak: jak widziałem z daleka że płynie w lewo lub w prawo to siadałem lub się kładłem na brzegu i czekałem jak tylko zanurkował np w lewo to sprzęt pod pache i dalej biegiem z 10 metrów i znów siadałem lub się kładłem jak się wynurzył to już dostawał serią , potem znów nurkował sprzęt pod pache i biegiem za nim, trochę komicznie to wyglądało ale było w miarę skuteczne bo odległosci że płynął od brzego kilka metrów, już się z nimi zapoznałem i wiem gdzie pływa nawet widziałem gdzie ten w dziobie woził patyki i takie tam prawdopodobnie na gniazdo:

102
http://img6.imageshack.us/img6/7191/img3286u.jpg

za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego i następna wyprawa nieco różni się od poprzedniej i tak aż do osiągnięcia perfekcji, jeszcze to trochę potrwa:-D



Pitek - 13-04-2009 20:05
nooo super, dzięki za 'metodę" na perkoza:D



1507 - 14-04-2009 21:21
103.
http://img11.imageshack.us/img11/4048/img3355j.jpg

104.
http://img134.imageshack.us/img134/8951/img3444.jpg

105.
http://img134.imageshack.us/img134/6342/img3403.jpg



szycho - 15-04-2009 05:27
1507, perkozy fajne. Gratuluję spotkania zwłaszcza z rdzawoszyim. Ja nie miałem jeszcze spotkania w odległości umożliwiającej zrobienie im fotki:)



Pitek - 15-04-2009 08:43
przyjemna seria:smile:, 104 mnie się najbardziej podoba



1507 - 15-04-2009 12:22
Cytat:
1507, perkozy fajne. Gratuluję spotkania zwłaszcza z rdzawoszyim. Ja nie miałem jeszcze spotkania w odległości umożliwiającej zrobienie im fotki:)
w zachodnio pomorskim powinieneś mieć na pęczki, zatoka Szczecińska, ostoja na Wolinie



1507 - 15-04-2009 17:24
106
http://img206.imageshack.us/img206/243/img3656.jpg

107.
http://img206.imageshack.us/img206/5397/img3676.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
108
http://img160.imageshack.us/img160/5479/img3622.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
106.
http://img171.imageshack.us/img171/243/img3656.jpg

107.
http://img171.imageshack.us/img171/5397/img3676.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
108
http://img78.imageshack.us/img78/3016/img3706.jpg



Pitek - 15-04-2009 19:44
106 i 107 nie wyświetlają się:(, acha są niżej:smile:, 107 dla mnie najlepsze:smile:



fotosc - 15-04-2009 20:54
kazde ma cos w sobie ciekawego :)



sirlukas - 15-04-2009 21:44
1507, masz 600mm obiektyw, czy może używasz jakiegoś extendera?



1507 - 15-04-2009 21:51
używam tcx2



darnok - 16-04-2009 07:05
a z jakim szklem używasz tego tcx2 ?? i nie jest za ciemno wtedy?



1507 - 16-04-2009 08:42
300/2.8, nie jest jak świeci słońce :)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
generalnie mogę używać przysłon od 5,6



1507 - 18-04-2009 19:52
109
http://img10.imageshack.us/img10/603/img4500r.jpg

110
http://img19.imageshack.us/img19/723/img4130a.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
111
http://img6.imageshack.us/img6/7374/img4107q.jpg



1507 - 18-04-2009 21:08
112
http://img18.imageshack.us/img18/1746/img4272t.jpg



fotosc - 18-04-2009 21:12
Cytat:
300/2.8, nie jest jak świeci słońce :)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
generalnie mogę używać przysłon od 5,6
ooo Panie!!!!!!! to Ty tu mocne cuiecia zdjec robisz :) a takim szklem , to nawet i do f/8 mozna podciagnac smialo :)



1507 - 19-04-2009 09:04
Cytat:
ooo Panie!!!!!!! to Ty tu mocne cuiecia zdjec robisz :) a takim szklem , to nawet i do f/8 mozna podciagnac smialo :) Do f/8 to z tcx2 bo tak zazwyczaj użytkuję, ale jak pisałem da się od 5,6 choć jakość czasem bywa dyskusyjna. Czy to jest pozytywna opinia:-D? czy źle to odebrałem, bo zdjęć staram się ogólnie nie ciąć, a jak muszę dla zmiany kadru to nie za mocno bo to niestety rujnuje jakość fotki, przesuwam obiekt w lewo lub w prawo albo odcinam kawałek czegoś co akurat wlazło w kadr ogonem lub dziobem, ale to chyba dopuszczalne:?:;-) Ewentualnie napisz co jest nie tak :neutral: bo cały czas próbuję szlifować warsztat a porady są mile widziane:)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Sylwek pisz że tak powiem jednoznacznie bo planuję zakup dłuższego szkła, chcę też przed tak dużym wydatkiem dowiedzieć się czy ten sport jest dla mnie czy nie, będę sprzedawać 300/2.8 i kupować 500 lub 600mm/4 LIS w niedalekiej przyszłości



fotosc - 19-04-2009 11:48
co prawda stara fotka , ale umieszczam zdjecie z 300mm i tc2 , f/ chyba 8 u siebie :)

tak szczerze , to masz BDB szklo i nawet wiecej czyli dluzsza nie jest potrzebne szklo , ale jak sie nie organizujesz , czatownia , to nawet i z 800mm nie zrobisz dobrej fotki :) po prostu , czatownia i czas jest potrzebny :) pocwicz na drobnicy , pestki , czatownia i jakies drzewko , odleglosc 4m i sam zobaczysz efekty :)



1507 - 19-04-2009 12:22
coś chyba ci nie poszło z linkiem, ale co miałeś na myśli pisząc: "to Ty tu mocne cuiecia zdjec robisz a takim szklem "



fotosc - 19-04-2009 12:32
to ze tlo jest na wielu zdjeciach widoczne :) i dlatego tak zasugerowalem , takie ciecia jak Ty wymieniles , sa dopuszczalne , ale takie po 50% wycinka , to raczej nie :)
myslalem ze ty focisz 400mm f/5.6 , a w nim bywa , ze tlo jest widoczne :)

a zdjecie umiescilem u siebie , zeby Ci tu nie zasmiecac :)



1507 - 19-04-2009 12:56
czyli że co że tła unikać na zdjęciach? że ma być całkowicie rozmyte?



fotosc - 19-04-2009 14:03
nie musi byc calkowicie , ale jak bys mial wiecej rozmyte , ladniej by sie prezentowalo :) , ale przy kormoranach mialem f/7.1 , a to zaledwie jest kilka cm wiecej GO , a to jest tak samo jak u Ciebie , wiec nie moge zrozumiec Twojego tla przy 300mm i tc2 :(



1507 - 19-04-2009 14:22
kwestia odległości od obiektu, ja byłem 20m



fotosc - 19-04-2009 17:14
moj kormoran byl 55m odemnie :)



1507 - 19-04-2009 18:58
no to nie rozumiem już nic



1507 - 22-04-2009 17:04
113
http://img2.imageshack.us/img2/5609/img3358.jpg



szymura - 22-04-2009 20:48
113) ostatnio coś takiego widziałem u siebie tylko strasznie płochliwe, teraz już nie przylatuje, wie ktoś co to za ptak ?



mmlolek - 22-04-2009 21:17
Szpak :confused:,tak mi się wydaje:)



szymura - 22-04-2009 21:45
Cytat:
Szpak :confused:,tak mi się wydaje:) nie no szpak chyba nie jest taki mały, i nie ma tych białych końcówek na piórach chodź przyrodnikiem nie jestem :)



fotosc - 22-04-2009 22:56
100% szpak , choc na ptakach sie nie znam :)



1507 - 23-04-2009 05:03
tak to jest Szpak, wbrew pozorom mają piękne upierzenie



szymura - 23-04-2009 09:36
no to moje dotychczasowe wyobrażenie szpaka to - duży, czarny i kraczący :p ale jak szpak to szpak.



1507 - 25-04-2009 12:12
114
http://img402.imageshack.us/img402/4804/img4835.jpg



1507 - 25-04-2009 15:48
115
http://img2.imageshack.us/img2/8872/img5005h.jpg



1507 - 26-04-2009 12:21
116
http://img301.imageshack.us/img301/5301/img5269.jpg



fotosc - 26-04-2009 18:58
lyski sa swietne , ale mniej dolu , a wiecej gory by sie przydalo :)



1507 - 26-04-2009 19:41
117
http://img91.imageshack.us/img91/3051/img5265.jpg

118.
http://img91.imageshack.us/img91/6449/img5234.jpg



Pitek - 27-04-2009 12:02
118 piękny balet na wodzie:D



1507 - 27-04-2009 20:41
119
http://img164.imageshack.us/img164/3148/img4836.jpg



1507 - 28-04-2009 19:43
120
http://img145.imageshack.us/img145/1678/img54312.jpg



ElizabethBathory - 28-04-2009 20:43
Przeglądając Twoje zdjęcia zaczynam lubić ptaki :D ogólnie mistrzostwo świata i tyle.



1507 - 29-04-2009 18:16
121
http://img406.imageshack.us/img406/8869/img5531j.jpg



szycho - 30-04-2009 05:51
Ostatnie trzy bardzo dobre:)



krzychoo - 30-04-2009 09:33
Cytat:
Ostatnie trzy bardzo dobre:) ...ze wskazaniem na łyski.



1507 - 01-05-2009 16:09
122
http://img16.imageshack.us/img16/3291/img5681uib.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
123.
http://img18.imageshack.us/img18/9528/img5612.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
124
http://img18.imageshack.us/img18/8566/img5665h.jpg

125
http://img16.imageshack.us/img16/6631/img5713q.jpg



1507 - 01-05-2009 20:49
126
http://img19.imageshack.us/img19/8398/img5757v.jpg



szycho - 02-05-2009 10:16
Rybitwy na 125 & 126 bardzo mi się podobają. Jest akcja:)



patric89 - 02-05-2009 10:36
4 jest fenomenalne :)
Ogólnie to bardzo dobre zdjęcia.
jaki sprzętem robiłeś te foty??



spoon - 02-05-2009 11:10
ciesze sie bardzo, ze pomimo niezbyt obfitych komentarzy konsekwentnie wrzucasz tu swoje prace. sa swietne, a im czesciej tu zagladam tym czesciej tu wracam ;)



fotosc - 02-05-2009 13:25
125 warto by bylo tam skupic uwage , bo chyba czesciej tam rozne ptaki siadaja

ogolnie seria ladna :)



1507 - 02-05-2009 14:21
Cytat:
125 warto by bylo tam skupic uwage , bo chyba czesciej tam rozne ptaki siadaja

ogolnie seria ladna :)
warto i cały dzień tam skupiałem uwagę, ale podczas gdy nic się nie działo nie próżnowałem i odwracałem swoją uwagę:smile:

co do sprzętu to używam 300/2.8 LIS z telekonwerterami, samochody z początku wątku to 24-105/4LIS

127.
http://img204.imageshack.us/img204/9103/img5827i.jpg

128.
http://img204.imageshack.us/img204/1346/img5852z.jpg



fotosc - 02-05-2009 15:35
ujecia sa extra , a i widac efekty szkla :)



1507 - 02-05-2009 19:30
129
http://img261.imageshack.us/img261/8759/img5833.jpg

130
http://img261.imageshack.us/img261/7214/img5887.jpg



Krasuski - 02-05-2009 20:29
Pamiętam Twoje pierwsze zdjęcia i powiem Ci krótko - dajesz czadu :)

tak trzymaj



1507 - 02-05-2009 20:33
131
http://img79.imageshack.us/img79/4742/img5924.jpg



1507 - 03-05-2009 08:13
132.
http://img70.imageshack.us/img70/3664/img6310.jpg

140.
http://img70.imageshack.us/img70/7415/img6307.jpg



majcz - 03-05-2009 08:36
Dawno tu nie zaglądałem. Twoje zdjęcia nabierają smaczku :)



1507 - 03-05-2009 11:51
141.
http://img258.imageshack.us/img258/8394/img6197.jpg



Pitek - 03-05-2009 19:18
nooo piękne serie:D, mogę pozazdrościć możliwości focenia, bo mój 40D idzie do serwisu (error99):sad:



1507 - 04-05-2009 20:01
142.
http://img142.imageshack.us/img142/8422/img5834s.jpg



fotosc - 04-05-2009 20:07
nie to ze sie czepiam , ale czemu masz takie dziwne rozmiary zdjec ??



1507 - 04-05-2009 20:26
yyyyy 800x634, to źle? Czy też 800x566? wystawiłem w tym formacie około 100 zdjęć a ty teraz to widzisz? Wcześniejci nie przeszkadzało więc chyba jednak się czepiasz;-);)



comatus - 04-05-2009 20:50
800x634 to takie jakoś mało standardowe jest (ni to 4/3, ni kwadrat).



1507 - 04-05-2009 20:51
143.
http://img119.imageshack.us/img119/6940/img6068.jpg

Cytat:
800x634 to takie jakoś mało standardowe jest (ni to 4/3, ni kwadrat).
no takie wyszło ale jeśli to przeszkadza w odbiorze zdięć będę się starał trzymac bliżej standartu



fotosc - 04-05-2009 21:50
Cytat:
yyyyy 800x634, to źle? Czy też 800x566? wystawiłem w tym formacie około 100 zdjęć a ty teraz to widzisz? Wcześniejci nie przeszkadzało więc chyba jednak się czepiasz;-);) czy to zle ? ze sie wymaga czegos wiecej ? na wszystko z czasem przychodzi czas , myslalem Ci juz to kiedys napisac , ale ( szczertze ) miales problem z umieszczeniem ptactwa w kadrze , wiec nie bede Ci o rozmiarach pisal , ale kiedy juz fotki nabieraja smaku , to czas aby popracowac nad rozmiarem kadru :)

ale jak chcesz moge sie nie czepiac , tylko napisz slowo , a bedzie wysluchane :)



1507 - 05-05-2009 05:30
Cytat:
czy to zle ? ze sie wymaga czegos wiecej ? na wszystko z czasem przychodzi czas , myslalem Ci juz to kiedys napisac , ale ( szczertze ) miales problem z umieszczeniem ptactwa w kadrze , wiec nie bede Ci o rozmiarach pisal , ale kiedy juz fotki nabieraja smaku , to czas aby popracowac nad rozmiarem kadru :)

ale jak chcesz moge sie nie czepiac , tylko napisz slowo , a bedzie wysluchane :)

dla jasności, jaki format jest porządany:?:



Pitek - 05-05-2009 08:24
z tego co wszędzie piszą to najlepszy jest 900 na 600:D, chociaż trudno go czasem otrzymać (zwłaszcza gdy tnie się kadry:D)



1507 - 05-05-2009 17:04
no własnie ja zazwyczaj 10-20% przycinam

Sylwek teraz zrobiłem 3:2 fomat 900x600 czy jest ok?

144
http://img15.imageshack.us/img15/1355/img6377z.jpg



szymura - 05-05-2009 17:49
jeśli chodzi o format to lepiej się ogląda większe, lecz jeśli chodzi o regulamin galerii to niestety
Cytat:
"...Prezentowane zdjęcia powinny mieć rozmiar od 640 do 800 px na dłuższym boku..."



1507 - 05-05-2009 19:53
czyli jednym wolno wystawiać 900x600 a innym nie? czy to od czegoś zależy>?



szymura - 05-05-2009 21:13
według regulaminu nikomu nie wolno wstawiać 900pix, w przypadku galerii Adso też tak było, wstawił 900pix na dłuższym i post usunięty przez Viteza, może przypadkiem coś im umknęło i zdarzają się większe niż dopuszczalne, wiadomo że raczej wszystkich stron galerii nie przeglądają od razu :-D.



1507 - 05-05-2009 21:22
145.
http://img179.imageshack.us/img179/9696/img6148.jpg

zapomnijmy o rozmiarach będę się starał być blisko 800x600



szycho - 06-05-2009 06:23
1507, miejscówkę na rybitwy znalazłeś pierwsza klasa:) Jak blisko udaje ci się podejść? (zakładam, że spodniobuty i jakieś tam kamo)



angie - 06-05-2009 06:49
No, przy takich zdjęciach to można podyskutować tylko o formacie ;)



Pitek - 06-05-2009 06:57
Cytat:
1507, miejscówkę na rybitwy znalazłeś pierwsza klasa:) Jak blisko udaje ci się podejść? (zakładam, że spodniobuty i jakieś tam kamo) faktycznie fajne miejsce i wygląda po perspektywie, że dobre wejście do wody lub płaski brzeg (ja mam miejsce ze stromym brzegiem, głęboką wodą i mulistym dnem:-(), fotka bardzo ładna:D



1507 - 06-05-2009 09:57
spodniobuty+siatka, podchodziłem 2 kroki przystanek+ fotki chwila na oddech i znów 2 kroki do przodu+fotki chwila na oddech byłem ok 10m od tego słupka fociłem zestawem300mm+tcx2 bliżej sie bałem że spłoszę no i czekałem na karmienie a to była optymalna odległość by 2 ptaki weszły w kadr, wieczorem pokażę efekt z karmieniem



szycho - 06-05-2009 12:25
Cytat:
...wieczorem pokażę efekt z karmieniem Czekam z niecierpliwością:)



1507 - 06-05-2009 17:08
146.
http://img6.imageshack.us/img6/3152/img60852.jpg



fotosc - 06-05-2009 23:32
jakmasz mozliwosc , to z jeszcze nizszej perspektywy zrob fotki , efekt ciewakszy bedzie :)



szycho - 07-05-2009 06:22
1507, oj bardzo ładnie. Scenka suuper. Gratuluję:)
No i spróbowałbym skorzystać ze wskazówek sylwka następnym razem.



1507 - 07-05-2009 07:18
spróbuję :)



krzychoo - 07-05-2009 07:34
Na ostatnim zdjęciu perspektywa dobra, bo trawy stworzyły ładne tło. Niższa perspektywa raczej nie rozmyje bardziej tła przy tej ogniskowej. Przymykasz swój zestaw 300+2tc? Od f8 już znaczna poprawa ostrości, jeśli światło pozwala warto przymknąć.



1507 - 07-05-2009 13:09
to robiłem z tcx1,4 i było f/5 1/4000s



Paenka - 07-05-2009 13:31
bardzo ładne kolory na tym 146 :)



1507 - 08-05-2009 15:33
ktoś mi powie jak zmienić tytuł wątku?



gunia1990 - 08-05-2009 15:53
napisz do moderatora ;)



1507 - 09-05-2009 12:45
147.
http://img8.imageshack.us/img8/4918/img7001r.jpg



Pitek - 09-05-2009 13:26
super perspektywa, piękna fota:D, zazdroszczę focenia:smile:, bo aparat mam w serwisie, ech



comatus - 09-05-2009 14:29
Ogólnie fajne foto. Szkoda tylko, że widać, że człowiek tam był.



1507 - 09-05-2009 14:39
Cytat:
....Szkoda tylko, że widać, że człowiek tam był.
:?::?::?:

148.
http://img186.imageshack.us/img186/8069/img6838.jpg

149.
http://img186.imageshack.us/img186/1462/img7005b.jpg



comatus - 09-05-2009 16:09
Cytat:
:?::?::?: Poucicne rośliny (bo chyba same się tak nie połamały).



1507 - 09-05-2009 16:17
:lol:jasne nożyczkami bezkarnie obciąłem wchodząc niezauważalnie do wody. To mnie rozbawiłeś teraz. Tak dla ścisłości to ptaki trawę tak tną, szczególnie Łyski oraz inne ptaki które min z tego gniazda robią a i swoją drogą ona też tak rośnie. A nie przyszło ci do głowy że niewystarczająco na te Perkozy obciąłem:lol: Kurde całe rozlewisko tak przygotowałem :mrgreen: o 4 rano z latarką:lol:

150. ...prawie jak f-16
http://img13.imageshack.us/img13/4395/img6809.jpg

151.. a tu jeszcze jedno z "wyczesanym zielem"
http://img144.imageshack.us/img144/8927/img6888.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
152 a to jeden z setek winowajców odpowiedzialny za wygląd tej "trawy"(jesteśmy w zmowie comatus). Czy to wystarcza byś zmienił zdanie na temat mojej ingerencji czy dalej ma coś wrzucać byś się przekonał że nie mam wodnej kosiarki do trawy :) ?
http://img211.imageshack.us/img211/377/img6544z.jpg



1507 - 09-05-2009 17:20
153
http://img139.imageshack.us/img139/253/img7138b.jpg



comatus - 09-05-2009 18:31
Kurcze, a ja święcie byłem przekonany, że to człowiek (niekoniecznie Ty :wink:). Szczere przeprosiny i mój wstyd :oops:

A perkoz najlepszy na tej stronie.



1507 - 09-05-2009 18:36
Cytat:
Kurcze, a ja święcie byłem przekonany, że to człowiek (niekoniecznie Ty :wink:). Szczere przeprosiny i mój wstyd :oops:

A perkoz najlepszy na tej stronie.
spoko:-D



mmlolek - 09-05-2009 19:31
F -16 wypaśny:-D, co do trawy ładnie "wykoszona";)



1507 - 09-05-2009 19:44
Cytat:
F -16 wypaśny:-D, co do trawy ładnie "wykoszona";)
:twisted::twisted::twisted:



1507 - 10-05-2009 18:46
154.
http://img206.imageshack.us/img206/2498/img6861h.jpg

155.
http://img19.imageshack.us/img19/6629/img6895.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
156
http://img18.imageshack.us/img18/6343/img7111n.jpg



Pitek - 12-05-2009 09:40
widzę, że zielska wodne ładnie przycięte:mrgreen:(czasem faktycznie przydałaby się jakaś kosiarka wodna:D), a tak szczerze to bardzo ładne fotki, gratuluję:D



1507 - 13-05-2009 17:27
157.
http://img217.imageshack.us/img217/9350/img7685.jpg



szycho - 13-05-2009 17:43
Czyżby ci się batalion trafił? Tak czy siak i tak najbardziej podobają mi się rybitwy:)



1507 - 13-05-2009 17:45
158. .. to to mi się trafiło:)
http://img217.imageshack.us/img217/4810/img7780.jpg



szycho - 13-05-2009 17:50
Zdecydowanie nie batalion:) Ale fota ma swój urok - taka wiosenna scenografia:)



1507 - 13-05-2009 17:52
O.Rycyk:)

159.
http://img217.imageshack.us/img217/3305/img7836.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
160.
http://img152.imageshack.us/img152/5356/img7891.jpg



1507 - 13-05-2009 20:47
161... a propo rybitw były dziś leniwe i mam mało materiału ale... oceńcie sami
http://img67.imageshack.us/img67/988/img8000.jpg

162.
http://img67.imageshack.us/img67/9624/img8012.jpg

163.
http://img67.imageshack.us/img67/6891/img8015.jpg



comatus - 13-05-2009 21:06
161 ciasno ;-)



1507 - 13-05-2009 21:09
Cytat:
161 ciasno ;-) tośmy kwita:-D

164.
http://img151.imageshack.us/img151/2059/img7946i.jpg

165.
http://img151.imageshack.us/img151/2202/img7915t.jpg

166.
http://img151.imageshack.us/img151/4461/img7888.jpg



Pitek - 14-05-2009 11:19
[quote=1507;647319]O.Rycyk:)

:mrgreen: dobre

super fotki, dla mnie najlepsze 164:D, a na 166 szkoda że Ci kwiatek wlazł między obiektyw a dziób:D (znam ten ból:D), gratuluję i proszę o jeszcze; a ja dalej czekam na puszkę z serwisu:(



comatus - 14-05-2009 11:41
Z ostatnich to 165 jak dla mnie najfajniejsze - fajny wyraz "twarzy".



szycho - 15-05-2009 05:50
Fajna rycykowa seria:)



1507 - 17-05-2009 17:21
167.
http://img33.imageshack.us/img33/5309/img8108.jpg

168.
http://img33.imageshack.us/img33/8498/img8145.jpg

169.
http://img33.imageshack.us/img33/730/img8163x.jpg



1507 - 17-05-2009 20:54
170.
http://img20.imageshack.us/img20/1229/img8208.jpg

171.
http://img34.imageshack.us/img34/8730/img8214.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Cytat:
170.
http://img20.imageshack.us/img20/1229/img8208.jpg

171.
http://img34.imageshack.us/img34/8730/img8214.jpg
172.
http://img30.imageshack.us/img30/6668/img8479.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
172.
http://img30.imageshack.us/img30/6668/img8479.jpg[/quote]
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
coś nie poszło może ktoś poprawić?



szycho - 18-05-2009 05:06
No troszkę się porobiło:(
Temat się rozwija z coraz lepszymi efektami:) Zazdroszczę tobie niektórych spotkań.



1507 - 18-05-2009 06:30
173.
http://img36.imageshack.us/img36/2994/img8117.jpg



comatus - 18-05-2009 07:10
Fajnie dynamiczne to ostatnie zdjęcie :-)



1507 - 18-05-2009 09:26
174.
http://img36.imageshack.us/img36/5486/img8226.jpg



1507 - 18-05-2009 14:21
175
http://img36.imageshack.us/img36/9785/img8240.jpg

176.
http://img188.imageshack.us/img188/1034/img8135.jpg



mmlolek - 18-05-2009 15:33
174 rewelacyjnie uchwycony moment.



fotosc - 19-05-2009 00:52
szalejesz :)



Pitek - 19-05-2009 06:06
ale dajesz czadu:D



1507 - 19-05-2009 06:24
"tenks" koledzy:)



xpressive - 19-05-2009 08:42
150 'prawie jak f-16' tytuł i zdjęcie najlepsze : )
tak jak i 174 i 176. rewelacyjne momenty.



1507 - 20-05-2009 19:28
177.
http://img200.imageshack.us/img200/3919/img8263t.jpg



angie - 21-05-2009 06:35
no przejaja z Tobą:D Super te fotki! Zastanawiam się ile to trzeba w jakiś krzakach godzin spędzić, żeby uchwycić takie momenty...:) Nie dla mnie, ech...nie dla mnie;) Cierpliwości - brak.

Naprawdę - gratuluje.



1507 - 21-05-2009 07:21
angie ja zazwyczaj wstaję o 3:30 około 4 rano jestem na miejscu rozstawiam namiot i siedzę w nim do 8-9 rano, a potem wodery siatka i 1-2 godziny w wodzie, po takim wypadzie nie mam miejsca na ciele które nie cierpi :)



angie - 21-05-2009 08:22
Tak właśnie przypuszczałam...
Tym bardziej cieszę się, że są tacy, którym się chce i potem można takie piękne dzieła oglądać:mrgreen:

pozdrawiam serdecznie!



sirlukas - 21-05-2009 10:23
Cytat:
angie ja zazwyczaj wstaję o 3:30 około 4 rano jestem na miejscu rozstawiam namiot i siedzę w nim do 8-9 rano, a potem wodery siatka i 1-2 godziny w wodzie, po takim wypadzie nie mam miejsca na ciele które nie cierpi :) I jak często to Ci się przydarza? Co weekend wypadzik jest?



1507 - 21-05-2009 10:51
tak co weekend a jak mam wolne wtygodniu to tez czasem, ogólnie zboczenie



Pitek - 21-05-2009 10:58
bardzo piękna fota; zazdroszczę Ci tego wstawania bo nadal mam puszkę w serwisie:( ale może w przyszłym tygodniu wróci i też się wreszcie gdzieś wyrwę



szycho - 22-05-2009 06:02
Przez chwilę się zastanawiałem czy nie wsiąść w samochód i ustawić się z tobą na rybitwy. Ot taki wspólny plenerek. No ale, czas czas i jeszcze raz czas. Ktoś mi go ostatnio za dużo ukradł:(



1507 - 22-05-2009 06:52
Cytat:
Przez chwilę się zastanawiałem czy nie wsiąść w samochód i ustawić się z tobą na rybitwy. Ot taki wspólny plenerek. No ale, czas czas i jeszcze raz czas. Ktoś mi go ostatnio za dużo ukradł:( przyjedź na weekend, daleko masz?



1507 - 23-05-2009 21:57
178.
http://img30.imageshack.us/img30/2236/img8808.jpg



angie - 24-05-2009 12:38
oo łałłł!! - może to mało konstruktywny komentarz, ale... zamurowało mnie. Więcej takich łowców proszę!



EZOGHUL - 25-05-2009 08:29
178 - zaje...y :) - szkoda, że całego nie złapałeś - pewnie w kadrze się nie zmieścił :P



szycho - 25-05-2009 12:20
Cytat:
przyjedź na weekend, daleko masz? No będzie jakieś 4 godzinki za kółkiem. Teraz mam mega-brak czasu, ale w wakacje...kto wie:)

A portrecik drapola całkiem niezły



Pitek - 25-05-2009 21:07
a ten portrecik to z zasiadki, czy z zoo (kratek lub szyby nie widzę):?:
jakby nie było to fotka super:smile:



1507 - 01-06-2009 09:49
z takiego zoo
179.
http://img30.imageshack.us/img30/3585/img8733.jpg

180.
http://img37.imageshack.us/img37/7650/img8762.jpg

181.
http://img15.imageshack.us/img15/551/img8772.jpg

182....taki glizdożerca...
http://img10.imageshack.us/img10/1300/img8888j.jpg



szycho - 01-06-2009 10:19
Nie wiem co się porobiło, ale 179-181 wyszły jakieś takie nieostre:( (w porównaniu do wcześniejszych fot i do 182). Albo coś, ze sprzętem (300/2.8??), albo coś na etapie kompa nie tak poszło, albo mi już wzrok zaczyna szwankować???:)



1507 - 01-06-2009 10:30
ze sprzetem napewno jest ok, prawdopodobnie kompresja, zauwazyłem że inaczej wychodzi z PS a jeszcze inaczej z DPP nie wiem odczego to zależy, te akurat poszły z PSa, może go nieumiejetnie obsługuję :) Generalnie raw jest dobrze przyostrzony, jak nie ma ostrości nafotach to je poprostu kasuję a tu widocznie była ale po kompresji się zmyła, co tez zauwazyłem po wrzuceniu. A sam ptaszek generalnie podchodzi?



szycho - 01-06-2009 10:45
Tak sobie pomyślałem, że może to też być wina rozgrzanego powietrza. A ptaszek jest ok, chociaż może bym inaczej wykadrował. No i na 181 zrobiłeś ptaszynie ku-ku w ogon:)



1507 - 01-06-2009 11:21
jak byś kadrował? kuku w ogon to pikuś w stosunku do okazu:-D



Pitek - 01-06-2009 12:24
Cytat:
kuku w ogon to pikuś w stosunku do okazu:-D i tu się z Tobą w pełni zgadzam (chociaż zapewne Ci żal tego ogona:smile:), ogólnie fotki super:smile:



1507 - 01-06-2009 13:25
NIE żal mi ogona ponieważ coś musiałem uciąć i już, no i czasu na kadrowanie nie było



comatus - 01-06-2009 14:32
Cytat:
NIE żal mi ogona ponieważ coś musiałem uciąć i już, no i czasu na kadrowanie nie było Można było strzelić pionowy kadr...



1507 - 01-06-2009 16:54
Cytat:
Można było strzelić pionowy kadr... no coś ty;)



comatus - 01-06-2009 17:16
Cytat:
no coś ty;) Tak tylko mędrkuję ;-)



szycho - 02-06-2009 06:02
Pionowy kadr nie byłby taki zły, zwłaszcza u drapola. Generalnie dałbym więcej miejsca tam gdzie spogląda ptak (z prawej), a mniej z tyłu (z lewej). Chociaż ta gałąź burzy moją koncepcję.



Pitek - 02-06-2009 08:42
Cytat:
Pionowy kadr nie byłby taki zły, zwłaszcza u drapola. Generalnie dałbym więcej miejsca tam gdzie spogląda ptak (z prawej), a mniej z tyłu (z lewej). Chociaż ta gałąź burzy moją koncepcję. dajcie mu spokój:smile:, ogólnie fota jest super8)



comatus - 02-06-2009 09:15
Cytat:
dajcie mu spokój:smile:, ogólnie fota jest super8) Pitek, ale czemu? Nie wolno spoczywać na laurach. Cały czas trzeba się doskonalić.
:)



szycho - 02-06-2009 09:53
Cytat:
dajcie mu spokój:smile:, ogólnie fota jest super8) ..., ale mogłaby być jeszcze lepsza. Zresztą udzieliłem odpowiedzi na pytanie autora:)
Ja tam wierze, że 1507 się nie obraził i że nie uważa tego za czepianie się:)



Pitek - 02-06-2009 21:17
:smile:oczywiście, można zawsze "gdybać" że mogoby być lepiej, a każdy z nas zrobiły to lepiej od innych:smile: ale nie o to chodzi; ja tylko chcę podkreślić, że w tej dziedzinie fotografii są sytuacje gdzie nie zasze udaje się osiągnoć w pełni satysfakcjonujące wszystkich foty;
dobra, wszyscy powiedzieli co wiedzieli, a 1507 niech dalej wstawia zdjęcia bo są zarąbiste:!:
:-D



1507 - 09-06-2009 21:21
183.
http://img39.imageshack.us/img39/4598/img0345bnd.jpg



Pitek - 10-06-2009 05:47
fiu, fiu piękne zdjęcie:smile:, chociaż pewnie za chwilę się znajdą tacy co stwierdzą, że nie ta perspektywa, etc. :smile: ale się nie przejmuj, fota jest git:smile:



szycho - 10-06-2009 07:07
Cytat:
fiu, fiu piękne zdjęcie:smile:, chociaż pewnie za chwilę się znajdą tacy co stwierdzą, że nie ta perspektywa, etc. :smile: ale się nie przejmuj, fota jest git:smile: :):):)
Troszkę światło miałeś nie teges, ale zdjęcie i tak super:)



1507 - 10-06-2009 07:51
szycho w lesie tak zazwyczaj bywa

184 to jeszcze portret z mamą
http://img196.imageshack.us/img196/9849/img0356m.jpg

185 i jeszcze raz tata, tym razem daje w dziób
http://img39.imageshack.us/img39/5996/img0310l.jpg



szycho - 10-06-2009 09:01
Cytat:
szycho w lesie tak zazwyczaj bywa No przecież:)

184 to crop z 300/2,8 czy udało ci się aż tak blisko podejść? Jak crop to WOW:)



1507 - 10-06-2009 09:29
300/2.8 +tcx2, 20% zdjęcia wyciąłem ze względu na to że ptak i tak się nie zmieścił w kadrze



dr11 - 10-06-2009 09:57
Uznanie za dzięcioły. Ze światłem w lesie jest masakra. Sam doświadczyłem ;) A tu proszę, jak fajnie wyszły... :)



Pitek - 11-06-2009 11:59
karmienie piękne:smile:, a Ty się załapałeś na jakiegoś owada:?::mrgreen:



fotosc - 11-06-2009 12:21
184 , ladne zblizenie :)



1507 - 18-06-2009 19:17
186
http://img188.imageshack.us/img188/586/img1040lxo.jpg



Pitek - 18-06-2009 22:03
piękne ujęcie:smile:, mało brakowało, a wyleciałby mi z monitora:smile:



1507 - 20-06-2009 20:21
187.
http://img520.imageshack.us/img520/7538/img1118m.jpg



fotosc - 21-06-2009 12:18
za duzo contrastu , ale model ladny :)



1507 - 21-06-2009 18:42
Cytat:
za duzo contrastu , ale model ladny :) tzn za dużo koloru:?:, zrobiłem nasycenie +1, bez zmiany kontrastu

188
http://img20.imageshack.us/img20/1589/img1110t.jpg



Pitek - 21-06-2009 20:35
zdjęcia super:smile:, bardzo fajne tło ci się udało trafić:smile:



1507 - 28-06-2009 20:28
189.
http://img26.imageshack.us/img26/3160/img1190n.jpg

190.
http://img209.imageshack.us/img209/4020/img9610n.jpg



Pitek - 28-06-2009 20:39
suuuper, a zęba wymiat:smile:
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
oczywiście zięba:smile:



1507 - 30-06-2009 09:19
191.
http://img39.imageshack.us/img39/6955/img9851.jpg



dr11 - 30-06-2009 09:25
Fajny DOF. 300+TC?



1507 - 30-06-2009 09:35
300/2.8+tc x1,4



dr11 - 30-06-2009 09:41
OK, na 191 fajnie eksponuje temat w przestrzeni :)



1507 - 30-06-2009 16:51
192.
http://img37.imageshack.us/img37/6531/img9882w.jpg



Pitek - 30-06-2009 21:02
bardzo przyjemna sesja:smile:, ja stawiam na 192:smile:



x-mac - 30-06-2009 21:08
też postawię na ten sam numerek ...ale mało ugramy;) ładne foto!



1507 - 01-07-2009 20:05
193
http://img12.imageshack.us/img12/2047/img9880y.jpg



fotosc - 01-07-2009 23:04
ladnie :)



Pitek - 02-07-2009 11:33
odważny i bardzo ładny kadr:smile:, piękne foto:smile:



tnt - 02-07-2009 11:46
uff...
dobrnąłem do końca.
szacunek
IMHO jedna z najefektowniejszych ptasich galerii (z widocznym progresem - efekt dydaktyczny publikacji na CB osiągnięty) na jaką trafiłem ever.

nic tylko opublikować na kredowym papierze w twardej oprawie.

pozdrawiam

ps.
proponuje nie mylić zboczenia z ogromną pasją ;)



szycho - 03-07-2009 11:38
Te czerwone oko mnie rozwala. Świetna seria:)



1507 - 03-07-2009 20:38
dziękuję za opinie:wink:

dla zainteresowanych dodam tylko że zięba ze zdjęcia 188 i następnych był obrączkowany w Szwajcarii (centrala Sempach). Upatrzony w miejscowości Okup Wielki koło Łasku



1507 - 18-07-2009 10:12
194.
http://img338.imageshack.us/img338/7295/img0049.jpg



Pitek - 18-07-2009 12:30
piękny portret:smile:, miodzio:smile:



1507 - 20-07-2009 20:48
195.
http://img22.imageshack.us/img22/7819/img0016htz.jpg



Pitek - 20-07-2009 21:12
ale poza:smile:, piękne zdjęcie:smile:



1507 - 27-07-2009 20:11
196
http://img200.imageshack.us/img200/3503/img9920s.jpg



Pitek - 27-07-2009 20:32
cudo:smile:, bez komentarza:smile:



1507 - 30-07-2009 20:04
197.
http://img248.imageshack.us/img248/4121/img0083x.jpg



fotosc - 31-07-2009 22:02
troche slabsze od poprzedniego ujecia , jak bys zrobil z bardzo niskiej perspektywy , to troche by bylo ciekawsze :) ale to tylko MZ .



fotosc - 01-08-2009 00:33
troche slabsze od poprzedniego ujecia , jak bys zrobil z bardzo niskiej perspektywy , to troche by bylo ciekawsze :) ale to tylko MZ .



1507 - 01-08-2009 10:15
198.
http://img36.imageshack.us/img36/732...7karmienie.jpg



szycho - 01-08-2009 13:28
Na 196 znów to czerwone oko:)
Skład gatunkowy masz suuuper. Dasz radę podejść bliżej?



1507 - 01-08-2009 17:47
do perkozka ja nie mam szans, aczkolwiek to dopiero było 2 podejście, póki są młode to będę próbował, bo jak podrosną to po ptokach, mam jakieś 3 tygodnie na próby, w takich przypadkach dla mnie ważniejsze jest udokumentowanie gatunku, dokument już jest więc teraz popracuję napewno nad jakością może coś z tego będzie

199
http://img38.imageshack.us/img38/3228/img0321mct.jpg



Pitek - 01-08-2009 20:22
piękna seria:smile:, a 198 z karmienia jest bomba:smile:



dr11 - 01-08-2009 20:27
Moment fajny :) Ale jak dla mnie tło w dwóch ostatnich nie jest dobre.



1507 - 01-08-2009 20:46
Cytat:
Moment fajny :) Ale jak dla mnie tło w dwóch ostatnich nie jest dobre.
tak tło jest kur.... i odwraca uwagę ale choćby nie wiem co bym robił to inaczej nie dało się tego zrobić miałem warunki takie jak widać perkozki albo siedziały w zaroślach i miałem w tle wyraźne zarośla lub jak wyżej, mam świadomość że nie ma tu artyzmu, obcowałem z gatunkiem i tylko tym się dzielę, para pływała z młodymi a ponieważ młode nie wypływały dalej niż pół metra od zarośli to i rodzice żerowali w pobliżu
199.
http://img15.imageshack.us/img15/6754/img0309e.jpg



dr11 - 01-08-2009 21:21
A może troszkę tak ;) Sorki za jakość, na szybko robione, bardziej o sposób mi chodzi. Czy nie nie? :)



Pitek - 02-08-2009 04:09
Cytat:
Moment fajny :) Ale jak dla mnie tło w dwóch ostatnich nie jest dobre. a, co Ci nie pasuje w tle:?:; dla mnie super:smile:, jest rozmyte, jest odbicie w wodzie, piękne kolory; rewelka:smile:



1507 - 02-08-2009 11:01
Cytat:
A może troszkę tak ;) Sorki za jakość, na szybko robione, bardziej o sposób mi chodzi. Czy nie nie? :) yyy nie rozumiem...:(, z ptakami na szybko się nieda:neutral:

200.
http://img253.imageshack.us/img253/4376/img05732.jpg



1507 - 02-08-2009 13:08
201
http://img528.imageshack.us/img528/3923/img0566x.jpg



dr11 - 02-08-2009 16:20
Cytat:
a, co Ci nie pasuje w tle:?:; dla mnie super:smile:, jest rozmyte, jest odbicie w wodzie, piękne kolory; rewelka:smile: Pstrokatość ;)

Cytat:
yyy nie rozumiem...:(, z ptakami na szybko się nieda:neutral: W linku pomogłem trochę blurem na tle :)

201 bardzo fajne.



1507 - 02-08-2009 18:00
Cytat:
W linku pomogłem trochę blurem na tle niech ci będzie :), aż tak bardzo w PS nie chce mi się czasem grzebać ja bardziej dla przyjemności i w poszukiwaniu gatunku niż dla oklasków, choć miłe jest to, że komuś się podobają moje zdjęcia i ktokolwiek chce je komentować a i pouczać



dr11 - 02-08-2009 18:08
Cytat:
niech ci będzie :), aż tak bardzo w PS nie chce mi się czasem grzebać ja bardziej dla przyjemności i w poszukiwaniu gatunku niż dla oklasków, choć miłe jest to, że komuś się podobają moje zdjęcia i ktokolwiek chce je komentować a i pouczać Wiadomo, samo obcowanie z przyrodą to już przyjemność, którą ciężko przelać na zdjęcie a i chyba podoba się najbardziej :) Pouczać? Raczej każdy ma jakiś punkt widzenia i czasem tylko go przedstawi ;)



1507 - 02-08-2009 18:13
tak ale twój punkt widzenia może być lepszy niż mój a wtedy to ja uczę się od ciebie

202. niestandartowo-ciekawym odbioru

http://img19.imageshack.us/img19/5329/img0510k.jpg

203.
http://img19.imageshack.us/img19/6554/img0569q.jpg



szycho - 03-08-2009 08:57
No to ci życzę powodzenia z perkozami:)
201 super - atlasik:)



Pitek - 03-08-2009 11:19
za kolegami, 201 super:smile:, reszta też bdb:smile:
co do 202, to bardzo ciekawy kadr i perspektywa, niestandardowo ale bardzo miłe w odbiorze:smile:



1507 - 03-08-2009 11:52
204.
http://img213.imageshack.us/img213/398/img0497r.jpg
Shot at 2009-08-02

205
http://img40.imageshack.us/img40/2702/img0514u.jpg



1507 - 03-08-2009 16:24
206. eksperymentalne cięcie-musiałem wybrnąć z centrala
http://img145.imageshack.us/img145/3540/img0522loq.jpg

207
http://img38.imageshack.us/img38/1001/img0541fqs.jpg



Pitek - 04-08-2009 04:39
młode modraszki są piękne:smile:, a z centrala wybrnąłeś znakomicie bardzo ciekawym kadrem:smile: (zresztą ostatnio zaczyna być popularny właśnie kwadrat):smile:



1507 - 04-08-2009 07:10
dziękuję za koment



szycho - 04-08-2009 07:52
Na 207 ładnie światełko na głowie złapałeś:)



1507 - 04-08-2009 08:12
208
http://img30.imageshack.us/img30/7972/img0577k.jpg



dr11 - 04-08-2009 09:59
205 fajoskie :) 206 i 208 może ciutkę mniej góry, nie wiem, tak mi się pomyślało ;)



1507 - 04-08-2009 10:33
209
http://img19.imageshack.us/img19/3900/img0542faz.jpg



Pitek - 05-08-2009 04:14
kowalik super:smile:, widzę, że Ci się spodobały kwadratowe kadry:smile: (gołąbek przyjemny w odbiorze) ale jak już pisałem są ostatnio popularne:smile: (mam kolegę co prowadzi LabHD i ma sporo takich zamówień)



1507 - 05-08-2009 09:27
a trafił się to cyknąłem do mojego "domowego atlasu" nawet wróbla trza sfocić czasem :)

210
http://img34.imageshack.us/img34/1071/img0534ovt.jpg



1507 - 05-08-2009 15:55
211
http://img139.imageshack.us/img139/4066/img0618d.jpg



Pitek - 06-08-2009 04:23
widzę, że kowalik Ci pięknie pozował:smile:, super fotki:smile:, piękne tło:smile:



Nemeo - 06-08-2009 07:17
Fajne ptaszyny.

Czy na zdjęciu 208, kwadratowy kadr był zamierzony, czy po prostu "ratowałeś" fotkę takim kadrem ?



1507 - 06-08-2009 08:42
Cytat:
Fajne ptaszyny.

Czy na zdjęciu 208, kwadratowy kadr był zamierzony, czy po prostu "ratowałeś" fotkę takim kadrem ?
zamierzone eksperymentalnie ptak wypełniał dużo kadru



szycho - 06-08-2009 10:40
Kowaliki są rewelacyjne:)
Zabieram się za ten gatunek i zabieram, ale jakoś nie pcha mi się na szkło. Może tegoroczny sezon karmnikowy przyniesie jakieś foty:)



dr11 - 06-08-2009 10:47
211 najs :)



1507 - 07-08-2009 08:26
212.
http://img341.imageshack.us/img341/319/img0659.jpg



1507 - 07-08-2009 17:03
213
http://img17.imageshack.us/img17/8953/img0825w.jpg

214
http://img248.imageshack.us/img248/7821/img0859y.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
215
http://img411.imageshack.us/img411/3738/img0862xea.jpg
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
216
http://img91.imageshack.us/img91/9866/img0886.jpg



Nemeo - 07-08-2009 20:07
Z ostatniej serii mój zdecydowany faworyt to 215.



1507 - 07-08-2009 21:33
217
http://img12.imageshack.us/img12/921/img0812x.jpg



fotosc - 08-08-2009 00:04
215 naj :)



1507 - 08-08-2009 14:50
218.
http://img36.imageshack.us/img36/7783/img1026wvb.jpg

219
http://img41.imageshack.us/img41/8339/img1048w.jpg
at 2009-08-08



1507 - 09-08-2009 12:54
220
http://img513.imageshack.us/img513/2379/img1224t.jpg



1507 - 09-08-2009 14:40
221
http://img17.imageshack.us/img17/3989/img1478p.jpg
Shot at 2009-08-09

222
http://img35.imageshack.us/img35/7274/img1475oar.jpg
Shot at 2009-08-09



1507 - 09-08-2009 17:04
223
http://img30.imageshack.us/img30/4873/img1360s.jpg



1507 - 09-08-2009 18:26
324
http://img44.imageshack.us/img44/8499/img1332ons.jpg



x-mac - 09-08-2009 18:41
Małe to ptaszę w kadrze (324), ale za to jakie ujęcie środowiskowe! - mnie się podoba:)



1507 - 09-08-2009 18:54
325
http://img146.imageshack.us/img146/6058/img1197t.jpg



Nemeo - 09-08-2009 19:18
Dlaczego przeskoczyłeś w numeracji ze zdjęcia 223 na 324 ?



1507 - 15-08-2009 18:01
czeski błąd proszę admina o naprawę jeśli można :)



1507 - 17-08-2009 11:06
226
http://img25.imageshack.us/img25/4175/img2346rpe.jpg
Shot at 2009-08-17



1507 - 17-08-2009 17:41
227
http://img80.imageshack.us/img80/2347/img2224x.jpg



Nemeo - 18-08-2009 06:43
Fajne ptaszyny na czystym tle.



szycho - 18-08-2009 09:45
1507 bo zacznę wrzucać swoje karmnikowce!:)
A kowalik zdecydowanie super:)



1507 - 18-08-2009 11:04
Cytat:
1507 bo zacznę wrzucać swoje karmnikowce!:) w moiej galerii:?::-D



szycho - 18-08-2009 12:01
Cytat:
w moiej galerii:?::-D :-D raczej u siebie:mrgreen:



1507 - 18-08-2009 12:03
Cytat:
:-D raczej u siebie:mrgreen: no to dawaj:!:

228 wiem że są niedociągnięcia, ale co tam, pierwszy raz w życiu mi się trafił, badyl był na innego ptaszka a tu masz:)
http://img17.imageshack.us/img17/860/img1410l.jpg
Shot at 2009-08-09



pjoter - 18-08-2009 23:10
qrcze, kiedy mi się taki trafi ??



1507 - 20-08-2009 13:00
229
http://img24.imageshack.us/img24/4358/img2791z.jpg



1507 - 20-08-2009 17:07
230
http://img248.imageshack.us/img248/451/img2566.jpg



1507 - 22-08-2009 19:29
231
http://img195.imageshack.us/img195/4205/img3285q.jpg

232
http://img195.imageshack.us/img195/6518/img3343t.jpg



szycho - 24-08-2009 08:08
uuu Panie, kilka dni nosiłem meble, a tu zimorodek w locie...?:)
Z boćkiem super, z żurawiami ciut za ciasno z prawej. Jakaś nowa miejscówka?



1507 - 24-08-2009 08:33
ano, w zasadzie okolice te same ale ciut z innej strony

233
http://img529.imageshack.us/img529/6955/img3299y.jpg
Shot at 2009-08-22

234
http://img529.imageshack.us/img529/6906/img3110n.jpg
Shot with at 2009-08-22

235
http://img529.imageshack.us/img529/7647/img3094.jpg
Shot at 2009-08-22



Pitek - 24-08-2009 11:59
nooo, chwilkę mnie nie było na CB (byłem na wakacjach), a Ty szalejesz:smile:, piękne foty:smile:, wspaniały kowalik, bociek czrny żurawie etc.:smile:, a zimorodkiem zaszalałeś:smile:, gratuluję:smile:



1507 - 24-08-2009 12:04
236 atak
http://img529.imageshack.us/img529/2668/img3380d.jpg

237 pudło
http://img13.imageshack.us/img13/5230/img3381zpm.jpg



Pitek - 24-08-2009 12:16
super scenka:smile:, masz wspaniałe miejsce:smile:



x-mac - 24-08-2009 12:18
Zimorodek o poranku... - aż chce się tachać tyle żelastwa, jak są takie efekty. Piękne foty, gratulacje!:)



1507 - 24-08-2009 12:22
238
http://img13.imageshack.us/img13/3376/img2872u.jpg
Shot at 2009-08-22

239
http://img20.imageshack.us/img20/5985/img3041u.jpg



Pitek - 24-08-2009 12:27
ale gatunków masz "pod ręką" (albo raczej pod szkłem):shock:, bo zacznę myśleć, że to wypchane modele:mrgreen:, a tak na serio, to moje gratulacje:smile:



1507 - 24-08-2009 12:28
240.
http://img20.imageshack.us/img20/3971/img2879b.jpg

241
http://img90.imageshack.us/img90/4842/img3362m.jpg
Shot At 2009-08-22

242
http://img20.imageshack.us/img20/2107/img3392k.jpg
Shot at 2009-08-22



vit - 24-08-2009 14:11
Twoje zdjecia coraz bardziej utwierdzaja mnie w przekonaniu, ze na CB nie zamieszcze soich mizernych prob :arrow: nie ta liga:(



dr11 - 24-08-2009 14:13
Ja nic nie komentuję ale oglądam :) I tu i tam. Forma zwyżkuje!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • protectorklub.xlx.pl



  • Strona 1 z 2 • Wyszukano 1038 postów • 1, 2

    Menu

      "ide;walczyc;na;zytnia;pomocy.php">Idę walczyć na Żytnią, pomocy... "lekcja;7;dyskusja.php">Lekcja 7 - dyskusja "plastiki;oraz;slodycze.php">plastiki oraz słodycze.... "canon;w;akcji;nasza;wersja.php">"Canon w akcji" - nasza wersja "problem;z;serwisem;canona.php">problem z serwisem canona "kiedy;nastepca;canon;100;400;4;5;5;6;l;is.php">kiedy następca Canon 100-400/4,5-5,6 L IS "ot;jaki;komputer.php">[OT] Jaki komputer? "szklarska;poreba;plener;zlot;na;koniec;lata.php">[Szklarska Poręba] Plener/zlot na koniec lata. "zigi;moje;boje;z;fotografia.php">[Zigi] moje boje z fotografią "jaki;obiektyw;czy;canon;10;22;czy;tokina;11;16.php">jaki obiektyw czy canon 10-22 czy tokina 11-16
    • zanotowane.pl
    • doc.pisz.pl
    • pdf.pisz.pl
    • nea111.keep.pl